משלוחים חינם בקנייה מעל 400 ש"ח

פרוייקט “בידיים שלנו” ביה”ס שחף

הסיפור המרגש שאתם עומדים לקרוא התרחש כמעט במקרה, או במזל גדול, והתוצאה שלו היא אחד הפרויקטים היפים והמרגשים שנראו על המדפים שלנו כבר הרבה מאוד זמן. אין מטבח ישראלי שאין בו שמן זית, אבל לא כל שמן זית מספר סיפור כמו שיתוף הפעולה המרגש שהפך את שמן הזית מעמק המעיינות ליצירת אומנות ייחודית.
בסיפור הזה מככבים הילדים של פרויקט “בידיים שלנו”  – מיזם חינוכי-חברתי הפועל ב-“שחף”, בית ספר מיוחד לחינוך, ושמן הזית של חברת Assi עמק המעיינות.

“כמו הרבה דברים בחיים, גם זה התחיל קצת בטעות”, מספר בחיוך דוד נוי, מנכ”ל בית הבד, “אנחנו חיפשנו בכלל משהו לשלב במארזים שלנו, והגענו לחנות שמוכרת את היצירות של ילדי ‘בידיים שלנו’ כדי לבחון אפשרויות. המוצרים פחות התאימו למארזים שלנו, אבל הם הביאו לנו גלויות שהילדים ציירו וביקשו שנפיץ אותם”. הגלויות הללו היו כל כך יפות ומיוחדות שהן הציתו רעיון חדש לגמרי. “ממש התלהבנו ואמרנו בואו ניקח את זה שני צעדים קדימה ונעשה עם זה משהו – נשים את הציורים של הילדים במרכז”.

כך נולד הרעיון ליצור סדרה מיוחדת של בקבוקי שמן זית

ולתת במה מיוחדת ליצירות של הילדים העונה לשאלה “מה אני רואה בדרך הביתה?”. הילדים היו חופשיים לצייר כל דבר שהם רוצים, ובכל זאת, הם ציירו את הנוף שלנו, של העמק – מים, הרים וחקלאות, מחמניות ועד תמרים”,
עוד תמצאו על כל בקבוק את שמו של הילד שצייר ואת הכיתה שבה הוא לומד. היצירה הזו ממלאה בגאווה וכוח את הילדים ואת בני משפחותיהם, והם גאים להיות חתומים עליה. 

מלבד הערך הרגשי העצום בכל אחד מהבקבוקים האלה, והסיפור המרגש שהוא מספר,
רוכשי הבקבוק מהסדרה המיוחדת ייהנו משמן זית האיכותי ביותר שלנו. 

עגלת קניות0
הסל ריק
המשיכו קניות
0